Streda12. jún 2024, meniny má Zlatko, zajtra Anton

Sexi krivky ako BEYONCÉ: Speváčka prezradila, čo je KĽÚČOM úspechu pevnej ženskej postavy!

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: profimedia.sk)

Nemusíte patriť ku skalným fanúšikom speváčky Beyoncé, aby ste si všimli, že táto popová diva zakaždým vyzerá na pódiu plná energie a hlavne má vyšportovanú postavu. Ako to robí?

Ikonická speváčka a herečka je po troch deťoch stále vzorom, čo sa týka stravovania a cvičenia! Vďaka jej osobnému trénerovi Marcovi Borgesovi sú známe niektoré cviky, ktoré Beyoncé trénuje, aby udržala svoje telo v top stave, uvádza steptohealth.com

Na začiatok je dobré vedieť, že Beyoncé má tzv. endomorfný typ tela. To znamená, že má prirodzene vyššie percento telesného tuku. Cvičenie aj strava sú teda prispôsobené jej fyzickému stavu a životnému štýlu. Preto, ak chcete začať trénovať ako popová diva, odporúča sa zájsť za odborníkom, ktorý nastaví cvičebný režim priamo ušitý vám na mieru!

Cviky na nohy

Borges prezradil pre magazín Elle štyri hlavné cviky, vďaka ktorým má speváčky nohy vo forme. Sú to 3 sety s cvičeniami, ktoré opakuje zakaždým 10-krát. Tréner poznamenal, že hoci jej tréningy nie sú dlhé, keďže je pracovne vyťažená, s nohami pracuje o to precíznejšie. Minimálne na svojich koncertoch by ich mala mať silné. 

1. Výpady so skokom

Zahŕňa skákanie dopredu a dozadu pri výpade. Pôsobí nielen na nohy, ale aj na zadok a pomáha zlepšovať kardiovaskulárnu vytrvalosť. Ako ukázali vedecké štúdie, skokové výpady tiež zlepšujú silu nôh. Na druhej strane posilňujú stabilizačné svaly a spaľujú viac kalórií.

2. Plié drepy

Nie sú výsadou len baletiek! Ide o silový tréning, ktorý zahŕňa skákanie, pričom sa vykonáva plié poloha, teda špičky nôh, ktoré smerujú von. Tento pohyb pôsobí na svaly nôh, ako aj na zadok a lýtka. Medzi výhody patrí posilnenie svalov, zvýšená flexibilita, zlepšenie kardiovaskulárneho zdravia a pomoc pri koordinácii a rovnováhe – niečo, čo Beyoncé na pódiu potrebuje ako soľ.

Sexi krivky ako BEYONCÉ:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: gettyimages.com)

3. Dvíhanie panvy

Toto cvičenie sa zameriava na posilnenie gluteálnych svalov, hamstringov a dolnej časti chrbta. Ľahnite si na podlahu a zodvihnite panvu, pričom zakaždým stiahnite gluteus (zadok). Medzi výhody panvových zdvihov patrí zvýšený svalový tonus a sila v sedacích svaloch, zlepšené držanie tela a znížené riziko poranenia dolnej časti chrbta.

4. Výpady s kopaním

Jedno z najdôležitejších cvičení pre cvičenie Beyoncé, pretože poskytuje väčšiu mobilitu jej nohám či bokom a tiež podporuje flexibilitu. Ide o typ cvičenia, ktoré posilňuje zadok, spodnú časť chrbta a lýtka. Stačí spraviť výpad, nohou, ktorá je vzadu, akoby kopnúť a nasmerovať ju opäť do výpadu a pokrčiť koleno. 

Cviky na hornú časť tela

Nezabúda ani na cvičenie rúk a chrbta. Jej obľúbený spôsob je používať boxerské laná a dvíhať závažia. V jednom dokumente ju možno vidieť, ako to vyzerá v praxi. Podľa Borgesa jej to nielen pomáha budovať vytrvalosť, ale rýchlo sa zadýcha, čo zlepšuje jej lepšiu kardiovaskulárnu kapacitu.

Tréner odporúča 3 až 4 sety s 10 opakovaniami, aby ste cítili pálenie. Vďaka tomu je cvičenie krátke, ale intenzívne. Boxerské laná a závažia sú vynikajúcou kombináciou na zlepšenie vytrvalosti a sily v rukách, ramenách a chrbte. Navyše, keďže sú vysoko intenzívne, pomáhajú spáliť veľa kalórií.

Kardiovaskulárne cvičenia

Energia, ktorou popová diva na pódiu prekypuje, je nepopierateľná. Preto je kardiovaskulárne cvičenie dôležitou súčasťou jej tréningového režimu. Kardio je spôsob, ako zlepšiť zdravie srdca podľa Cleveland Clinic. Taktiež zvyšuje vytrvalosť.

Sexi krivky ako BEYONCÉ:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: profimedia.sk)

Jej tréner vysvetlil magazínu Glamour, že šprinty, typ kardiovaskulárneho cvičenia, ktoré zahŕňa beh v plnej rýchlosti na krátku vzdialenosť, dodávajú Beyoncé "výbušnosť", ktorú potrebuje na pódiu. Speváčka konkrétne strieda 1-minútový šprint s 2 minútami rýchlej chôdze v celkovej dĺžke pol hodiny. Výhody šprintu dokázala tiež veda. 

Zdravá strava ako doplnok k cvičeniu

Napriek rušnému životu speváčky je jej tréningový režim dosť prísny. Pridajte k tomu ešte hodiny tanca, ktoré robí celé mesiace pred začiatkom turné a zrejme sa budete pýtať na to, ako sa popritom dokáže stravovať. 

Počas rozhovoru pre Glamour Borges poznamenal, že popová diva vždy po tréningu pije rastlinný proteínový kokteil. To pomáha jej svalom zotaviť sa. Do kokteilu pridáva mrazené ovocie, špenát, mandľové mlieko a nejaký rastlinný proteínový doplnok.

Je veľmi striktná na to, čo konzumuje. Vždy sa snaží jesť nespracované produkty. Keďže má endomorfné telo, vyhýba sa sacharidom, ale nevylučuje ich úplne zo svojej stravy. Namiesto toho ich nahrádza komplexnými cukrami, ktoré sa nachádzajú napr. v quinoi.

Viac o téme: ZdravieSpeváčka BeyonceHerečkaStravovanie cvičenie
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame


Zdravie

Výživa

Chudnutie

Kvízy

ZO ŽIVOTA

MAMA A DIEŤA

Zoznam ambulancií
Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu

Lifestyle

Článkov: 9