Domáca masť na bolesť kĺbov: Neuveriteľné, úľavu pocítite už po prvom použití!

23.02.2018

Dnes už ťažko nájsť človeka, ktorý by nemal problém s kosťami alebo kĺbmi. Bolesti kĺbov síce môžu byť vedľajším príznakom starnutia, no čo ak sa ohlásia oveľa skôr? Predtým, než si pomôžete liekmi, vyskúšajte domácu lekáreň - vyrobte si masť, ktorá vám prinesie želanú úľavu.


Ťažkosti s kĺbmi môžu vzniknúť následkom úrazov alebo ide o prvotné postihnutie pohybového systému ochoreniami ako reumatoidná artritída, dnová artitída a mnoho ďalších. Ide o bolesť, ktorá je veľmi nepríjemná a dokáže človeka vyradiť z jeho každodenného života. Tí, ktorí nemajú časté bolesti kĺbov, určite zažili problémy so správnym ohnutím kolena. Tento druh bolesti sa dá úspešne liečiť liekmi. Avšak, existuje aj domáci liek, ktorý si jednoducho vyrobíte z ingrediencií z kuchyne. Pochádza z ruskej ľudovej medicíny a žne veľké úspechy medzi ľuďmi, ktorým už pomohla!

Čítajte tiež: Otrava zo zeleniny, o ktorej by to nikto nepovedal: Takto z cesnaku nevedomky robíte svojho zradcu!

Ako na výrobu domácej masti?

Budete potrebovať:

  • Med
  • Horčicu
  • Soľ
  • Sódu

Všetky ingrediencie by mali byť po 1 polievkovej lyžici. Poriadne ich zmiešajte a masť je na svete! Aplikujte ju, najlepšie večer pred spaním, na postihnuté miesta na tele a následne zabaľte mikroténovým vrecúškom a vlnenou šatkou pre čo najlepšie účinky. Už po prvom použití masti pocítite obrovskú úľavu. Opakujte však túto procedúru ešte 4-5 dní.

Najdôležitejšou ingredienciou, ktorá sa postará o zmiernenie bolestí, je horčica. Toto dochucovadlo nie je v ľudovej medicíne ničím nezvyčajným, často sa používa práve na bolesti kĺbov. Dokonca zaberá aj na popáleniny. Ak nanesiete na popálené miesto hrubšiu vrstvu horčice, bolesť je zrazu fuč. Účinná je tiež na bolesti hlavy. Vtedy by sa mala aplikovať na čelo a spánky. Niektorí odborníci ju odporúčajú prehĺtať pri bolestiach hrdla.

Väčšia bolesť kĺbov v zime

Práve v zimnom období bolia kĺby najviac. Predpokladá sa, že je za tým zvýšená citlivosť nervových vlákien v kĺbovom puzdre. Tie sa vplyvom atmosférického tlaku napínajú a výsledkom sú bolesti. Navyše, v chladnejších mesiacoch jeme viac jedla, ľudia menej cvičia a málo sa hýbu, pritom práve pravidelný šport je skvelou prevenciou, ako sa vyhnúť bolestiam kĺbov. Ak má človek nedostatočný pohyb, jeho kĺby "tuhnú". Preto by mala byť na prvom mieste pravidelná pohybová aktivita a teplé oblečenie, ktoré chráni kĺby. Netreba zabúdať ani na vhodné stravovanie, posilní ich konzumácia olejnatých rýb s omega-3 mastnými kyselinami, bielkoviny, ktoré sú zdrojom kolagénu a ovocie a zelenina.

Fotogaléria


Tagy:
bolesť kĺby domáca masť ľudový recept

23.02.2018  |  Foto: Thinkstock.com  |  Zdroj: Janka

Ďalšie články

Diskusia