Ako popohnať METABOLIZMUS a zrýchliť ho na plné obrátky? RIEŠENIA, ktoré zaručujú štíhly pás!

04.07.2020

Máte pocit, že priberáte „zo vzduchu“? Zrejme za to môže spomalený metabolizmus. Netreba však hádzať flintu do žita a uspokojiť sa s tým, že „to nešľape“. Metabolizmus sa dá zrýchliť a tým aj popohnať ručičku na váhe smerom nadol.

Metabolizmus je veľmi dôležitý pri chemických reakciách, ktoré prebiehajú v tele. Zaisťuje, že všetky bunky správne fungujú, či už pri ukladaní alebo produkovaní energie. Pomalý metabolizmus by mohol viesť k neúčinnosti týchto chemických reakcií a z dlhodobého hľadiska postupne spôsobiť zdravotné problémy, ako sa uvádza na t3.com.

Čítajte tiež: NAJLEPŠIE ovocie na chudnutie: Tieto druhy sa postarajú o ŠTÍHLU líniu a zaženú hlad!

Mnoho ľudí sa spolieha na to, že schudnú. Niektorí držia prerušovaný pôst, iní sa spoliehajú na keto diétu. Nevedia však to, že pomôžu i menej striktné zmeny v životnom štýle, ktoré zásadným spôsobom zrýchlia metabolizmus a naštartujú spaľovanie tukov. Existujú tri riešenia, ktoré zaručujú zrýchlenie metabolizmu na plné obrátky! Výsledkom bude chudnutie a menší obvod pása. 

Bielkoviny v strave

Prvým tipom je zaradiť do svojej stravy viac bielkovín. Zdá sa, že vyššia spotreba bielkovín by mohla zvýšiť rýchlosť metabolizmu o 15 - 30%! Jeden výskum ukázal, že je to oveľa viac ako 5 - 10% metabolizmu z uhľohydrátov a 0 - 3% z tukov. Telo vyvíja väčšie úsilie pri trávení bielkovín v porovnaní so sacharidmi a tukmi. To je dôvod, prečo svojmu telu dopriať hlavne bielkoviny. Proteín je veľmi dôležitý pri regenerácii svalov, ktoré vám taktiež pomôže vybudovať. 

Pitný režim

Druhým tipom je zostať hydratovaní a piť zelený čaj alebo kávu. Zistilo sa, že obsah kofeínu v káve a čaji výrazne zvyšuje metabolizmus. Pozor však na priveľké množstvo. Odborníci dvíhajú varovný prst a upozorňujú na počet skonzumovaných šálok kofeínového nápoja za deň. Odporúčajú tiež piť viac vody, pretože môžu tiež zlepšiť metabolizmus.

HIIT tréning

Posledným, ale určite nie menej dôležitým tipom, je HIIT tréning (intervalový tréning s vysokou intenzitou). Toto kardio cvičenie je strategicky usporiadané tak, aby poskytovalo krátke impulzy intenzívneho tréningu. Je teda zaručené, že budete spaľovať kalórie. Ďalej sa zistilo, že zrýchľuje metabolizmus. Najlepší čas na cvičenie HIIT je ráno, ako dodali odborníci na zdravie.

Fotogaléria


Tagy:
chudnutie kalórie metabolizmus spaľovanie tukov

04.07.2020  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/Janka

Ďalšie články

Feminity.sk

Diskusia