NAJČASTEJŠÍ kameň úrazu celého snaženia: Bez tohto ploché BRUCHO nedosiahnete

18.06.2020

Chudnutie sa občas zvykne niektorým vymknúť spod kontroly. Hoci sa snažia dodržiavať zdravú stravu a cvičia, môže im ujsť jeden podstatný detail. Práve kvôli nemu nie sú stále v cieli a zatiaľ si len snívajú o štíhlej postave.

Z viacerých dôvodov je pre mnohých chudnutie skôr komplikovanou záležitosťou. Bez ohľadu na to, ako sa veľmi snažia, nakoniec sa stane niečo, kvôli čomu zlyhajú alebo nedosiahnu také výsledky, ktoré si zaumienili. Ručička na váhe zrazu stojí na jednom mieste a nie sa pohnúť smerom nadol. Nastala niekde chyba.  

Čítajte tiež: Chúlostivý PROBLÉM, za ktorý sa mnohé ženy hanbia: Čo môže byť za SVRBENÍM prsníkov!

Internet je plný rôznych diétnych trikov, ktoré zaručujú rýchly úbytok hmotnosti. Dokonca sa u niektorých z nich spomína hydratácia. Neustále omieľaná vec, no napriek tomu je problémom u mnohých chudnúcich. Tekutiny hrajú veľkú úlohu v tom, čo chcete dosiahnuť, ako sa píše na medicaldaily.com!

Čo sa stane? 

Na pitný režim netreba zabúdať, keďže vás nielenže zbaví niekoľkých kilogramov, ale taktiež si vďaka nemu vytvoríte zdravšie návyky. Voda môže byť skutočne nápomocná pri chudnutí. Neobsahuje žiadne kalórie, pomáha spaľovať kalórie, ktoré ste prijali a dokonca môže potlačiť aj chuť do jedla, ak ju pijete pred jedlom. Pitná voda predstavuje ľahký a bezplatný proces na zrýchlenie chudnutia. Ak nebudete piť dostatok tekutín, môžete pribrať. 

„Keď nepijete dostatok tekutín, vaše telo sa snaží udržať v sebe každú kvapku, aby nedošlo k vážnej dehydratácii,“ povedal Abbey Sharpová, registrovaná dietologička.

Voda tiež zohráva významnú úlohu v metabolizme nášho tela.

„Podieľa sa na všetkých typoch bunkových procesov vo vašom tele. Keď ste dehydrovaní, všetky bunkové procesy bežia menej efektívne - vrátane vášho metabolizmu,“ dodal Trent Nessler, PT, DPT, MPT, generálny riaditeľ spoločnosti Baptist Sports Medicine.

Stojí za prejedaním 

Nedostatočný príjem tekutín môže dokonca viesť až k prejedaniu! Pocit hladu môže byť totiž vyvolaný dehydratáciou organizmu. Každým jedným pohybom a aj každým výdychom, ktorý spravíte, organizmus stráca určité množstvo vody.  Ak stratíte vodu na úrovni približne 1 % telesnej hmotnosti, telo vyšle signál, že je smädné. Mylne ho však považujeme za hlad, pritom telo len potrebuje  tekutinu. Vhodné sú napr. nízkomineralizované prírodné pramenité vody. 

Nevypláca sa čakať na smäd! Pite tekutiny pravidelne počas dňa, pričom v dopoludnejších hodinách sa snažte vypiť väčšiu časť. Pomôže vám aj 1,5 litrová fľaša na viditeľnom mieste v domácnosti, ktorá je dobrou pomôckou pre stále zaneprázdnených. Ak je v časte obeda poloprázdna, ste na dobrej ceste k správnemu pitnému režimu a tým aj pohybujúcej sa ručičky na váhe smerom nadol. 

Fotogaléria


Tagy:
voda zdravie chudnutie tekutiny

18.06.2020  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/Janka

Ďalšie články

Feminity.sk

Diskusia