Mýtus o maškrtení, ktoré vraj ohrozuje postavu: Tieto snacky vás privedú k štíhlej postave!

26.11.2019

Drsné diéty môžu zaručiť, že do týždňa schudnete aj päť kíl, no na druhej strane, hladovanie môže viesť k spomaleniu metabolizmu, navyše budete nervózni, hladní a bez nálady. Chcete schudnúť, no nechcete pri tom hladovať? Doprajte si 10 zdravých snackov, ktoré vaše zhadzovanie kíl nijako neohrozia.

Zníženie hmotnosti je u niektorých ľudí beh na dlhé trate, neustále kolísanie hmotnosti dokáže chudnúceho človeka rozhodiť. 

Kľúčom k úspešnému chudnutiu, alebo udržaniu stálej hmotnosti je, že do svojho jedálnička zahrniete zdravé občerstvenie,“ konštatovala dietologička Mary Allenová pre express.co.uk. 

Zdravé snacky podľa nej udržia energetickú hladinu počas celého dňa. Ako Allenová dodala, netreba zabudnúť, že treba jesť tri vyvážené a výživné jedlá denne.

Čítajte tiež: Vyskakuje vám krvný tlak? Dajte si túto potravinu a šanca na infarkt zmizne!

Vyskúšajte týchto 10 snackov, ktoré neohrozia vašu cestu za vysnívanou postavou:

Tri šálky popcornu

Popcorn je vynikajúce občerstvenie. Samozrejme, nesmie byť nadmerne osolený a zaliaty maslom. Samotné teplo na prípravu stačí, netreba pri jeho príprave použiť olej. Šálka ​​popcornu má iba 30 kalórií a je plná vlákniny, antioxidantov, vitamínu E, mangánu a horčíka. Pomáha regulovať hladinu cukru krvi a prispieva k zníženiu hladiny cholesterolu v krvi. Podporuje trávenie.

Jedna lyžica arašidového masla

Arašidové maslo pomáha chudnúť dvoma spôsobmi, kontroluje vašu chuť k jedlu a potláča hladinu cukru v krvi. Má menej energie ako bežné maslo. Neobsahuje cholesterol a je bohaté na vitamín E a vlákninu. Jedna lyžica arašidového masla prispeje k pocitu plnosti aj vďaka obsahu bohatých tukov a bielkovín.

Pol šálky Edamame

Tieto sójové bôby sú skvelým občerstvením, plné vlákniny, vitamínov a minerálov. Môžete ich konzumovať len tak, alebo ich pridajte do šalátov, alebo polievok. Vedia dobre zasýtiť a vy sa nebudete prejedať. Edamame sú bohaté na antioxidanty, znižujú hladinu cukru v krvi.

Horká čokoláda

Horká čokoláda pomáha pri chudnutí. Jedna až dve kocky uspokoja vaše chute na sladké. Horká čokoláda obsahuje flavanoly, ktoré pomáhajú znížiť krvný tlak a riziko srdcových chorôb. Je známa vysokým obsahom antioxidantov. Zlepšuje mozgové funkcie.

Kúsok syra

Syr je skvelou pochúťkou, no pri chudnutí by ste mali zabudnúť na tavené syry. Bielkoviny zo syrov dodajú telu pocit zasýtenia, sú zdrojom živočíšnych tukov, vitamínov, minerálnych látok, proteínu a vápnika. Vďaka zinku posilňujú imunitný systém. Pri diéte si môžete dopriať cottage syr, mozzarellu, kozí syr, či parmezán.

Plátky hrušky so syrom ricotta

Plátky hrušky a syru ricotta uspokoja vašu chuť na sladké. Ricotta je taliansky srvátkový syr vyrobený z ovčieho, kravského, kozieho alebo talianskeho byvolieho mlieka a je bohatý na bielkoviny a vápnik. Šupka z hrušky obsahuje polyfenolové antioxidanty, ktoré majú silné protizápalové vlastnosti.

Cherry paradajky s mozzarellou

Prepadol vás hlad? Paradajky s mozzarellou zaplnia váš žalúdok a vy nebude vyjedať obsah chladničky. Paradajky sú bohaté na vitamín C, draslík a lykopén, ktorý má antioxidačný účinok, zatiaľ čo mozzarella má vysoký obsah bielkovín, vápnika a vitamínu B12.

Vajce na tvrdo

Vajcia sú jedným z najzdravších potravín, ktoré vám pomáhajú schudnúť. Obsahujú veľa bielkovín, ako aj vitamínov K2 a B12. Sú plné antioxidantov, tuky v žĺtku obsahujú množstvo prospešných nenasýtených mastných kyselín. Vďaka lecitínu, ktorý vajíčka obsahujú, podporíte odbúravanie tukov.

Grécky jogurt s bobuľovým ovocím

Máte radi sladkú desiatu, no nedoprajete si ju, pretože chudnete? Doprajte si grécky jogurt zmiešaný s bobuľovým ovocím. Nielen, že vás zasýti, grécky jogurt dodá telu vápnik, draslík. Je známy vysokým obsahom bielkovín. Ovocie jeho chuť osladí a dodá zdraviu prospešné vitamíny.

Mandle

Orechy sú ideálny pokrm pri znižovaní váhy. Poskytujú perfektnú rovnováhu zdravého tuku, bielkovín a vlákniny. Pomáhajú bojovať proti cholesterolu. Obsahujú vitamín B2, ktorý je dôležitý pri regenerácii buniek. Ich konzumáciou podporíte činnosť mozgu.

Fotogaléria


Tagy:
potraviny chudnutie

26.11.2019  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/pp

Ďalšie články

Feminity.sk

PlniElanu.sk

Diskusia