TOP 9 potravín, ktoré MUŽOM prinavrátia stratenú VÁŠEŇ: Sexuálny ŽIVOTABUDIČ na počkanie!

14.11.2021

Chýba vám sexuálna energia? Za dverami spálne to už nie je také, ako kedysi? Drsnejšie pohlavie by sa malo sústrediť na určité potraviny, ktoré to všetko napravia!

Na erektilnú dysfunkciu zaberá zmena životného štýlu, zdravší jedálníček, viac pohybu a vyhýbanie sa zlozvykom, ako je fajčenie a priveľa alkoholu, ako sa píše na livestrong.com. Ak to nepomôže, predpíšu sa im vitamíny a lieky na podporu erekcie. Načo však siahať po farmakách, keď existujú potraviny bohaté na živiny, podporujúce mužskú pýchu? Či už hľadáte spôsoby, ako zlepšiť pohyblivosť spermií, prírodný liek na erektilnú dysfunkciu alebo špeciálne pokrmy na podporu libida, pochutnajte si na týchto pokrmoch, ktoré sú považované za sexuálny životabudič!

Čítajte tiež: Lacný ZABIJAK? Takto MENÍ palmový olej NÁDOROVÉ bunky v priebehu KRÁTKEJ doby!

1. Vlašské orechy

Ak by mal rodinný doktor Spencer Nadolsky odporučiť svojim klientom pokrm, ktorý podporí zdravie mužov, vybral by vlašský orech. Nielenže zlepšuje vitalitu, pohyblivosť a morfológiu spermií, ale aj funkciu endotelu, teda zdravie výstelky ciev. Keď nie sú v poriadku, človek často trpí na kardiovaskulárne ochorenia. Poškodený endotel vplýva aj na mužskú pýchu v podobe erektilnej dysfunkcie. Vďaka obsahu kyseliny alfa-linolénovej, rastlinnej omega-3 esenciálnej mastnej kyseliny, antioxidantom, horčíku a mangánu, majú vlašské orechy pozitívny vplyv na mužskú plodnosť. Ich konzumácia zlepšuje kvalitu, vitalitu, kvantitu a pohyblivosť spermií.

2. Melón

Toto lahodne šťavnaté červené ovocie je plné citrulínu, ktorý môže zmierniť erektilnú dysfunkciu, najmä, ak je spôsobená vysokým krvným tlakom. Citrulín sa premieňa na arginín, ktorý zvyšuje prirodzenú produkciu oxidu dusnatého. O ňom je známe, že zvyšuje prietok krvi do svalového tkaniva, ako aj mužských genitálií, kde zlepšuje mužské sexuálne funkcie.

3. Broskyne

„Broskyne sú nielen chutné, ale vďaka vysokému obsahu vitamínu C sú skvelou voľbou na zlepšenie mužskej potencie,“ konštatoval fitness špecialista Joey Thurman.

Okrem toho vitamín C znižuje stresový hormón kortizol. Čím je jeho hladina vyššia, tím nižšia je hladina testosterónu. Jeho pokles môže spôsobiť problémy s erekciou.

4. Ustrice

O športovcoch je známe, že zvyknú trpieť na nedostatok zinku. Keď telo nemá tohto stopového prvku dostatok, môže mať problémy s nižšou hladinou testosterónu. Ak aj vás trápi tento problém, nemusíte hneď bežať do lekárne pre tabletky s obsahom zinku. 

„Vsaďte na potraviny, ktoré ich obsahujú. Najlepším zdrojom sú ustrice, ale nájdete ich aj v krabovi, homárovi, orechoch, či fazuli,“ konštatoval doktor Nadolsky.

5. Bobuľové ovocie

Čučoriedky, maliny a černice sú plné antioxidantov a ich konzumácia podporuje kardiovaskulárne a hormonálne zdravie. Bobuľové ovocie má kardioprotektívne účinky. Zachovávajú normálnu funkciu ciev a krvný tlak, spomaľujú progresiu aterosklerózy a pôsobia proti negatívnym účinkom voľných radikálov.

6. Listová zelenina

Listová zelenina je plná živín a je skvelým zdrojom horčíka.

„O ňom je známe, že podporuje dilatáciu krvných ciev, podporuje lepšie prekrvenie a aj samotnú erekciu,“ uviedol Thurman. 

Muži by preto do svojho jedálnička mali zaradiť špenát, ružičkový kel, kapustu a mangold.

7. Plnotučné dresingy

Zelenina bohatá na horčík nielenže zvyšuje prietok krvi do intímnych partií, ale aj skvele chutí. 

„Štúdie ukazujú, že keď do šalátov pridáte zdravý tuk, lepšie absorbujete lykopén aj všetky živiny,“ poznamenal Thurman.

Podľa neho by ste mali zabudnúť na nízkotučné a beztukové šalátové dresingy a radšej šalát zmiešať s plnotučnou verziou. 

„Úplne postačí ak zmiešate olivový olej s rovnakým množstvom balzamikového octu,“ poradil.

8. Vaječné žĺtky

Vitamín D je rozhodujúci pre udržanie správnej hladiny testosterónu. K tomu vám pomôže konzumácia vaječných žĺtkov. Tie sú nielen nabité vitamínov D, ale aj množstvom ďalších živín. Nájdeme v nich bielkoviny, folát, fosfor, vitamín B12 a selén. Ak vám nechutia, vitamín D sa nachádza aj v tučných rybách ako je losos a tuniak, alebo v obohatenom mlieku a pomarančovom džúse.

9. Čokoláda

O priaznivých účinkoch čokolády na kardiovaskulárne zdravie a cukrovku sa popísalo už veľa. Výskum ukazuje, že tmavá čokoláda naozaj pôsobí blahodarne, takže si ju môžete dopriať bez pocitu viny. Zlepšuje krvný obeh prietokom krvi do genitálií, čím zlepšuje schopnosť dosiahnuť erekciu. Fenyletylamín v čokoláde môže ovplyvniť hladiny serotonínu a endorfínu v mozgu.

Fotogaléria


Tagy:
potraviny sex

14.11.2021  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/pp

Ďalšie články

Feminity.sk

Špuntík

Diskusia