RÝCHLY plán, ako dostať svoj MOZOG do FORMY: Zlepšené funkcie a POSILNENÁ pamäť už za 10 DNÍ!

12.01.2021

Posilnite svoje myslenie pomocou jednoduchých tipov od trénera mozgu Jima Kwika, ktoré siahajú od rýchlejšieho učenia sa až po lepšie zapamätanie si a techniku vnímania s porozumením.

Máte niekedy pocit, že musíte myslieť na milión vecí a váš mozog je už úplne preťažený? Alebo si uvedomíte, že zabúdate, kde ste nechali kľúče, zatiaľ čo na mená ľudí si spomeniete za pár sekúnd? V tom prípade potrebujete tréning mozgu, ako hovorí uznávaný kouč Jim Kwik. Portál mirror.co.uk prináša jeho zrýchlený plán, vďaka ktorému dostanete svoj mozog do formy len za 10 dní.

Čítajte tiež: Mesiac jedla iba potraviny BEZ pridaného CUKRU: Šokujúca REAKCIA tela, ktorá spustila tieto ZMENY!

Deň 1: Učte sa rýchlejšie

Dozvedieť sa niečo nové je skvelý spôsob, ako posilniť funkcie mozgu. Existujú aj spôsoby efektívnejšieho učenia! Ako na to?

  • Kľúčom k učeniu je odstrániť veci, ktoré vás rozptyľujú.
  • Učenie nie je divácky šport - skúste byť pri učení aktívnejší. Nájdite si „parťáka“ a navzájom sa podporujte.
  • Skôr, ako sa začnete učiť, venujte chvíľu rekapitulácii toho, čo ste sa naučili naposledy.
  • Stav vášho bytia je ovplyvnený vašimi myšlienkami a vaším telom. Skúste teda zmeniť držanie tela alebo hĺbku dychu. A urobte vedomé rozhodnutie byť šťastným alebo zvedavým.
  • Ak chcete prehĺbiť svoje učenie, pristupujte k nemu so zámerom učiť to, čo sa dozviete, niekoho iného.
  • Zapisujte si svoje ciele do kalendára alebo diára. Keď to nemáte zaznačené, je veľká šanca, že to nedokončíte. Každý deň si zadajte čas, ktorý investujete do tréningu mozgu, aj keď to bude iba 10 minút.
  • Informácie si lepšie uchováte, ak si opäť prejdete to, čo ste sa naučili. Zvyknite si teda na konci každého učenia rýchlo skontrolovať, čo ste si zapamätali.

Deň 2: Zbavte sa pochybností

Vedome sa zbavte automatických negatívnych myšlienok - a reagujte na ne. Keď vám mysľou preblesne myšlienka typu: „Takéto veci vždy pokazím“, pretransformujte ju na: „To, že som v týchto veciach nebol vždy dobrý, ešte neznamená, že v tom teraz nemôžem byť skvelý.“

Deň 3: Identifikujte svoje otázky

Zamyslite sa nad silou dominantných otázok - negatívnych vecí, ktoré si každý deň kladiete podvedome. Zamyslite sa nad tým, ako ich môžete zmeniť a zmeniť tak svoje správanie. Namiesto toho, aby ste si položili otázku: „Prečo to nikdy nemôžem urobiť?“, formulujte otázku pozitívnejšie. Napríklad: „Ako to môžem vylepšiť?“.

Deň 4: Aký je váš sen?

Nájdite si chvíľu a zapíšte si nevýhody toho, že necvičíte svoj mozog. Napríklad: „Budem o sebe pochybovať aj naďalej.“ Potom si zapíšte výhody, ktoré získate, keď bude váš mozog trénovaný, napríklad: „Budem si viac dôverovať“ alebo „Budem mať väčšiu šancu získať skvelú prácu“. Vidieť to, cítiť, veriť tomu a potom pre to pracovať. Vizualizujte si tento okamih, nakopne vás to.

Deň 5: Zvážte svoj účel

Aký je môj účel? Čo chcem zdieľať so svetom? To je to, čo by vás malo motivovať. Premýšľajte o tom, ako vám tréning mozgu zlepší život. Teraz ste našli svoj účel.

Deň 6: Začnite so zdravými zvykmi

Vytvorte si zdravý návyk, ktorý vás dovedie k úspechu. Môže to byť niečo ako každodenné fyzické cvičenie alebo skoncovanie s prejedaním. Rozdeľte si to na menšie, jednoduché kroky. Pamätajte, že ak budete vytrvalí, môžete to dosiahnuť. A ak ste dôslední, vydrží vám to.

Deň 7: Nakŕmte svoj mozog

To, čo jete, je dôležité, takže vyživujte aj mozog zdravou stravou. Spýtajte sa sami seba, či vám jedlo, ktoré konzumujete, dodáva energiu alebo vás vyčerpáva. Nájdite si recepty, v ktorých sú potraviny podporujúce mozog, ako avokádo, čučoriedky, brokolica, tmavá čokoláda, vajcia, zelená listová zelenina, losos či vlašské orechy.

Deň 8: Naučte sa počúvať

Nenechajte sa rušiť, vypnite hudbu a mobil si dajte na tichý mód. Pri počúvaní iných ľudí si predstavte sami seba ako reproduktor. Ak budete vedome vnímať, odkiaľ zvuky prichádzajú, dokážete oveľa jednoduchšie absorbovať, čo ľudia hovoria. Predvídajte, čo môžu povedať a potom preskúmajte a zamyslite sa nad tým, čo bolo povedané.

Deň 9: Precvičujte si mozog pri bežných činnostiach

Pamätajte, že dobrá pamäť je o pozornosti. Precvičujte si pamäťové techniky, ako je pamätanie si mien ľudí, ktorých stretnete, značky, ktoré vidíte cestou autom, názvy ulíc, po ktorých chodíte, ingrediencie do receptu, ktorý používate a podobne.

Deň 10: Sila čítania

Čítanie je skvelým cvičením pre myseľ. Stanovte si denný cieľ čítania, aj keď je to opäť len 10 minút. Kľúčová je dôslednosť. Vyberte knihu, ktorú chcete prečítať, nastavte časovač na 10 minút a odložte všetky rušivé prvky. Naplánujte si čas na čítanie každý deň.

Fotogaléria


Tagy:
zdravie mozog prevencia pamäť

12.01.2021  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/az

Ďalšie články

Diskusia