Koniec PREBDENEJ noci vďaka týmto TRIKOM: Už za dve MINÚTY zmena v tele!

03.01.2021

Aj vy nepatríte k tým šťastlivcov, ktorí zložia hlavu na vankúš a okamžite spia? Celý večer sa prehadzujete v posteli, kým konečne zaspíte? Máme pre vás dobrú správu. Existujú triky, vďaka ktorým budete v ríši snov za dve minúty.

Problémy so zaspávaním

Existuje len málo pocitov, ktoré sú frustrujúcejšie ako ležanie v posteli, rátanie ovečiek, alebo len nezmyselné pozeranie do stropu. Ak neviete vypnúť hlavu na sklonku dňa, máte veľký problém. Dostávate sa do začarovaného kruhu. Ráno vás čaká stres, únava, neschopnosť sústrediť sa, vyčerpanie a nervozita. 

Čítajte tiež: 12 SIGNÁLOV, že vaše telo STARNE RÝCHLEJŠIE ako by malo: Zbytočné VRÁSKY kvôli bežným veciam!

Pred tým, než siahnete po liekoch, vyskúšajte triky youtubera Mika Shaka, ktorý sa na svojom kanáli podelil o svoje skúsenosti s rôznymi metódami, ako rýchlejšie zaspať. Ako sa píše na menshealth.com, Mike na začiatku zmenil svoje návyky počas dňa a potom vyskúšal dve techniky zaspávania. Počas dňa cvičil, aby bolo jeho telo fyzicky unavené. Osem hodín pred spánkom sa vyhýbal kofeínu, trávil čas vonku na dennom svetle a zbytočne sa nevystavoval modrému svetlu z obrazoviek počítačov a telefónov. Večer sa okúpal, alebo osprchoval teplou vodou a potom znížil teplotu vo svojej spálni. 

„Vykonávať tieto zmeny bolo ľahké, s výnimkou vyhýbania sa umelému svetlu. Ale skúsil som to, a namiesto pozerania do mobilu som si čítal,“ konštatoval Shake.

Ako dodal, zmenou návykov sa cítil unavenejšie a ospalo, ako kedykoľvek predtým. Okrem toho Mike experimentoval s dvoma technikami rýchlejšieho zaspávania. Ktoré to boli?

Vojenská metóda

Táto technika spočíva v uvoľnení každej časti tela. 

„Zhlboka sa nadýchnete a sústredíte sa na všetky svaly tváre, vrátane úst a jazyka. Potom spusťte plecia a uvoľnite paže,“ vysvetlil.

Pri vydychovaní uvoľňujete hrudník a postupne nohy od stehien až po chodidlá. 

„Relaxujte a predstavte si, že ležíte v člne, a nad vami je nádherná modrá obloha. Neustále si opakujte, nemysli, nemysli, nemysli,“ dodal.

Technika 4-7-8

Mike tiež vyskúšal techniku ​​4-7-8. Ide o dychové cvičenie. 

„Tento trik spočíva v tom, že sa najskôr nadychujete nosom po dobu 4 sekúnd. Potom na 7 sekúnd zadržíte dych a nakoniec vydýchnete po dobu 8 sekúnd,“ konštatoval.

Tento postup by ste mali opakovať minimálne 2 až 4 krát. Do pľúc sa dostane viac kyslíka a organizmus sa upokojí.

Ako Mike na záver dodal, hoci vyskúšal obe metódy, viac sa mu páči vojenská metóda, pretože po nej rýchlejšie zaspal.

Fotogaléria


Tagy:
zdravie spánok

03.01.2021  |  Foto: gettyimages.com  |  Autor: © Zoznam/pp

Ďalšie články

Diskusia