Koniec hrbeniu a guľatému chrbtu: Najlepší cvik, vďaka ktorému nadobudne vaša postava pekné krivky takmer za okamih!

28.05.2015

Spomínate si na neustále pripomienky rodičov, aby ste sa nehrbili a chodili vystretí? Nešlo len o plané slová! Ak nechcete mať zdeformovanú chrbticu a guľatý chrbát, vyčleňte si pár minút denne na cvik, vďaka ktorému budete vystretí a budete mať krásnu vzpriamenú postavu.


Okradne vás o zdravie i krásu

Svaly na chrbte by sa mali posilňovať každý deň. V opačnom prípade sa z hrbenia môže stať nebezpečný zlozvyk, ktorý sa kruto podpíše na vašom zdraví. Najprv nastúpia bolesti chrbta a neskôr rôzne deformácie chrbtice, ktoré však môžu vyústiť do množstva iných zdravotných problémov ako napr. migrény. Deformovaná chrbtica dokonca ovplyvňuje činnosť orgánov v tele. Vytvára tlak na hruď, kedy trpia nielen pľúca, pečeň, ale aj srdce. 

Hrbenie vám taktiež uberá na kráse, čo sa týka hlavne nežnejšieho pohlavia. Na zhrbenej ženskej postave vyzerajú prsia ovisnuto a zdajú sa oveľa menšie. Postava vyzerá, že má o pár kíl navyše. Pri hrbení totiž máme tendenciu vypučiť bruško, čo nám na kráse nepridá. K tomu sa pridajú ovisnuté plecia, ohnutý chrbát.. Naše telo vtedy pôsobí ochabnutým dojmom. Po narovnaní chrbta a vypnutí hrudi nadobudne postava hneď iné krivky! Nielenže vďaka vystretej chôdzi so vzpriamenou hlavou "vyrastiete" o niekoľko centimetrov, ale bolesti a iné zdravotné problémy s chrbtom budú fuč.

Cvik, ktorý vás narovná!

Ak nechcete "platiť" vysokú daň za nedôslednosť a zhrbenú chôdzu, mali by ste si vyčleniť pár minút denne na cvik, ktorý vás takmer ihneď vystrie. Ani nebudete vedieť ako, ale zrazu sami budete chodiť vystretí!


Ako schudnúť v páse a narovnať chrbát? Cvik, vďaka ktorému sa budete radovať z výsledkov už po pár dňoch!


Robte toto cvičenie na posilnenie chrbtových svalov a budete sa radovať z výsledkov už za pár dní:

Ľahnite si na brucho s tvárou smerom k zemi. Následne zdvihnite hornú časť tela tak vysoko, ako len môžete. Majte pritom ruky vedľa tela a nepohybujte s nimi. Zostaňte pár sekúnd v tejto polohe. Pocítite napätie, kedy sa vám aktivuje najväčší počet svalov. Opakujte 10-krát.

Vďaka tomuto cviku sa zbavíte bolestí chrbta a krku. Budete chodiť s vystretým chrbtom a budete sa cítiť lepšie a zdravšie!

Čítajte tiež: Príčina bolesti chrbta odhalená: Pozrite, čo je na vine a zbavte sa toho!

Fotogaléria

28.05.2015  |  Text: Janka   |  Foto: Thinkstock.com  |  Zdroj: red

Ďalšie články

Diskusia